AKADEMIJA POSLOVNE ETIKE I USKLAĐENOSTI
Modularni, sveobuhvatni program usavršavanja pokriva ključna područja struke te osigurava temeljnu izobrazbu. Stečena znanja moguće je brzo i efikasno primijeniti u svakodnevnom poslovanju organizacije.
Treći ciklus Akademije, sastoji se od četiri modula (24 nastavna sata), raspoređenih u četiri nastavna dana i održava se u razdoblju travanj-svibanj 2023. godine*.
(*) Datumi edukacije istaknuti su uz sadržaj svakog od modula.
Kome je namijenjena akademija?
Akademija je namijenjena direktorima i voditeljima službe/odjela za etiku i usklađenost, službenicima i menadžerima za etiku i usklađenost, povjerljivim osobama i njihovim zamjenicima u javnom i privatnom sektoru, etičkim povjerenicima u javnim službama i poduzećima te lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, menadžerima i specijalistima za sprječavanje korupcije, prijevara i pranja novca, menadžerima i specijalistima za rizike, internu kontrolu, menadžerima i specijalistima za ESG (environmental, social and corporate governance) i svima onima koji će nešto od spomenutoga tek postati.
Cijena
- Cijena Akademije poslovne etike i usklađenosti iznosi: 597 EUR + PDV (4.498,10 kn + PDV) po osobi
- Za prijavu dva i više polaznika iz iste organizacije (tvrtke) odobravamo popust od 10% na ukupan iznos edukacije
- Polaznicima Akademije osiguran je ručak, pauza za kavu i materijali na predavanjima
-
Po završetku Akademije poslovne etike i usklađenosti polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o završenoj edukaciji, a pohađanje pojedinačnih modula nije moguće
Pregled programa po modulima (travanj-svibanj 2023.)
Moduli:
1. Osnove etike i usklađenosti / Procjena rizika kao temelj programa etike i usklađenosti
Predavač: Robert Ravenšćak
Datum, vrijeme i mjesto održavanja: 06.04.2023. / 9-16 sati / Bee@Work (Business Centar)
- Poštenje, moral i etika
- Etička načela (neovisnost, dobročinstvo, pravičnost, istinitost, povjerljivost…)
- Povijest i razvoj poslovne etike
- Uloga etike, organizacijske kulture i usklađenosti
- Osnovni koncept poslovne etike
- Komponente djelotvornog programa etike i usklađenosti
- Prednosti programa usklađenosti
- Globalna situacija (zakoni, standardi, praksa, …)
- Što je procjena rizika usklađenosti?
- Razlika između funkcije usklađenosti i upravljanja rizicima
- Zašto provoditi procjenu rizika usklađenosti?
- Obuhvat procjene rizika usklađenosti
- Matrica procjene rizika usklađenosti
- Tko provodi procjenu rizika usklađenosti?
- Vrste rizika
- Provedba procjene rizika usklađenosti
- Što nakon procjene rizika?
2. Formiranje odjela za etiku i usklađenost / Izrada programa etike i usklađenosti
Predavač: Robert Ravenšćak
Datum, vrijeme i mjesto održavanja: 20.04.2023. / 9-16 sati / Bee@Work (Business Centar)
- Definiranje ciljeva odjela etike i usklađenosti
- Definiranje vrste odjela etike i usklađenosti (risk based vs value based)
- Funkcija odjela etike i usklađenosti te njegovo povezivanje/suradnja sa vodstvom i ostalim odjelima organizacije
- Izgradnja programa etike i usklađenosti / Osnovni dijelovi programa etike i usklađenosti / Infrastruktura odjela etike i usklađenosti
- Kako “prodati” etiku i usklađenost vodstvu organizacije / Kako steći povjerenje vodstva organizacije / Kako osigurati financijsku podršku i resurse (budžet, ljudstvo, interni procesi vs angažman vanjskih stručnjaka)
- Struktura i načini/linije izvješćivanja vodstvu organizacije / Nadzor od strane vodstva organizacije / Uloga Uprave, Nadzornog odbora, … / Smjernice za bolje angažiranje vodstva organizacije
- Komunikacija odjela (interno i eksterno)
- Odgovornost za provedbu programa etike i usklađenosti (vodstvo organizacije vs audit vs kontrola vs compliance manager/officer)
- Administriranje unutar odjela etike i usklađenosti
- Procjena rizika kao temelj izrade programa etike i usklađenosti
- Organizacijska kultura kao temelj izrade programa etike i usklađenosti
- Standardi, politike, procedure
- Komunikacija, edukacija i trening
- Savjetovanje, zaprimanje pritužbi i nepravilnosti, istraživanje
- Stegovne mjere, nagrađivanje i poticaji
- Praćenje i revizija
- Procjena programa i poboljšanja
3. Prijava nepravilnosti / Komunikacija, edukacija i trening u službi etike i usklađenosti
Predavač: Robert Ravenšćak
Datum, vrijeme i mjesto održavanja: 27.04.2023. / 9-16 sati / Bee@Work (Business Centar)
- Organizacijska kultura kao temelj stvaranja organizacijske otvorenosti i transparentnosti
- Kultura „zviždanja“
- Savjetovanje kao dio sustava sprječavanja nepravilnosti
- Ustroj i uređenje postupka zaprimanja pritužbi i nepravilnosti
- Unutarnji sustavi prijavljivanja (vlastiti ili iz usluge)
- Vanjski sustavi prijavljivanja (prijave nadležnom tijelu) i uloga pučkog pravobranitelja
- Javno razotkrivanje
- Proces interne istrage i ispitivanja prijave nepravilnosti
- Zaštita prijavitelja nepravilnosti
- Disciplina, nagrade i poticaji
- Interna vs eksterna komunikacija
- Tone from the top / Buzz in the middle / Voice from the bottom
- Ovisnost komunikacije o organizacijskoj kulturi
- Savjeti za uspješnu komunikaciju u službi etike i usklađenosti
- Taktike i alati uspješne komunikacije u službi etike i usklađenosti
- Ciljevi edukacije
- Plan edukacije
- Provedba edukacije (metode, alati, …)
- Mjerenje uspješnosti edukacije
4. Sprječavanje sukoba interesa i korupcije / Revizija programa etike i usklađenosti
Predavač: Robert Ravenšćak
Datum, vrijeme i mjesto održavanja: 11.05.2023. / 9-16 sati / Bee@Work (Business Centar)
- Sukob interesa, podmićivanje, korupcija
- Elementi učinkovitog antikorupcijskog programa
- Procjena korupcijskog rizika
- Korupcija u privatnom i javnom sektoru
- ISO 37001 Sustav upravljanja za suzbijanje podmićivanja
- Politika zaprimanja darova i poklona
- Strategija suzbijanja korupcije u RH
- Procjena i evaluacija programa etike i usklađenosti
- Testiranje i praćenje programa etike i usklađenosti
- Mjerenje učnikovitosti programa etike i usklađenosti
- Interne procjene programa etike i usklađenosti
- Tri linije obrane
- Izvješćivanje o indikatorima kritičnih situacija (Red Flags)
- Analitika podataka
- Važnost trajnog praćenja programa etike i usklađenosti
„Hvala na svemu, posebno na uloženom trudu i angažmanu. Zanimljivo područje koje smo nažalost morali odslušati online”.
„Hvala na svim dobrim predavanjima i stečenom znanju. Nakon svih peripetija APIS IT ima novi Etički kodeks. Naravno, zahvaljujući Akademiji.”
„Edukacija za sve pohvale. Zanimljiva predavanja i jedno novo iskustvo.“
„Hvala za sve što ste nam pružili ovom edukacijom. Zanimljivo, poučno i lijepo iskustvo.“
“Sve pohvale na organizaciji ove Akademije. Predavači su bili odlični i jako mi je drago što sam mogao prisustvovati edukaciji te upoznati nove osobe.“
„Akademija je bila izvrsna i super organizirana te kvalitetna i korisna za daljnji rad.“
Kontaktirajte nas
Za dodatne informacije vezane uz AKADEMIJU POSLOVNE ETIKE I USKLAĐENOSTI, molimo kontaktirajte nas putem kontakt obrasca, mailom ili telefonom.
Molimo koristite kontaktni formular
+385 1 5806 308
Bjelovarska ulica 38a , 10360 Sesvete / Zagreb
Radno vrijeme / pon-pet 7:30 - 15:30 / subotom ne radimo
Kontaktni formular: